Revlon Colorburst Matte Balm - Kalem Ruj (Sultry Sulfureuse - 225)

Revlon uzun zamandır ülkemize giriş yapmasını beklediğim markalardan biriydi. Özellikle de mat kalem rujlarından Sultry rengini almayı çok istiyordum. Malumunuz hangi marka ülkemize giriş yaptıysa, mağazalarda bir curcuna, bir savaş harbi, boşaltılmış raflar görmemek neredeyse imkansız oluyor. Ben de aylar boyunca bu durumlardan muzdarip bir şekilde beklenen günün gelmesini bekledim, bekledim, bekledim... Gelmedi o gün gelemedi. Didim'e de Revlon standı gelmedi. Hal böyle olunca sağolsun Mor Hastası blogunun sahibesi canım ablam devreye girdi de sonunda Sultry'e kavuştum :)


Revlon Colorburst Matte Balm, kalem şeklinde, asansörlü ambalaja sahip. Adından da anlaşılacağı gibi mat bitişli olan bir ruj. Sanıyorum ki 10 farklı renk seçeneği mevcut. Ancak tüm renkler ülkemize geldiği bir fikrim yok. Ambalajın dışı ile rujun rengi aynı. Asansörlü yapısı sayesinde kalemtraşa ihtiyaç duyulmuyor.


Revlon Colorburst Matte Balm, çok yoğun bir pigmentasyona sahip. Tek katta bile anında rengini veriyor. Yuşuşacık ve kremsi bir yapısı var. Sürerken uğraştırmıyor ve dudakta kuruluk yapmıyor. Hafif naneli bir kokuya sahip. Ancak bu koku kısa süre sonra hissedilmiyor. 


Sultry, Kahve alt tona sahip gül kurusu renginde. Kalıcılığı orta seviyede. Gün içerisinde bir şeyler yiyip içtiğimde dudaklarımın orta kısımlarında soluklaştığını fark ettim. 3-4 saat arasında bir kalıcılık sunuyor. Sanıyorum ki kremsi yapısı buna neden oluyor. Son olarak Pastel veya The Balm mat rujlar kadar kalıcılık vermiyor. Ancak sırf rengi için bile alınabilir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.