Uguisu Poo Arındırıcı Cilt Maskesi

Tyana kozmetik tarafından gönderilen Uguisu Poo maske ve sabunu 2 aya yakındır hafta da 1 kez kullandım. Şimdi ise etkilerini sizinle paylaşmak istiyorum. Uguisu Poo Bülbül Dışkısı 450 yıldır kullanılan sadece Japonya'da bir firma tarafından üretilen bir üründür. Ülkemizde ise Tyana kozmetik tarafından satışa sunulmuştur. Ayrıca birçok Hollywood ünlüsünün güzelleşmek için kullandığı ürünlerdir. Uguisu Poo içeriğinde Bülbül Dışkısı bulunan Arındırıcı Cilt Maskesi papüller semptomları veya püstüler lezyonlar (iltihablı olan ve olmayan sivilce) ile Aknesorunu yaşayan yağlı ciltler, kapsamlı açık ve yakın komedon oluşumu ( beyaz noktalar) için formüle edilmiştir. Cilt üzerinde Peeling etisi yaparak Cildi Aydınlatır ve Siyah Noktaların temizlenmesinde yardımcı olur. Ten renginden memnun olmayıp, Cilt Beyazlatmak isteyenler için de içerdiği Guanin sayesinde Cilt tonunun açılmasına yardımcı olan ideal bir Cilt maskesidir.


Uguisu No Fun içeriğinde Bülbül Dışkısı bulunan Arındırıcı Cilt Sabunu Uguisu Poo (Clarifying Mask) Arındırıcı Cilt Maskesinin bir sabun şeklidir ve papüller semptomları veya püstüler lezyonlar (iltihablı olan ve olmayan sivilce) ile her türlü Akne çeşidi sorunu olan yağlı ciltler, kapsamlı açık ve yakın komedon oluşumu ( beyaz noktalar) için idealdir. Cilt üzerinde Peeling etkisi yaparak Cildi Aydınlatır ve Siyah Noktaların temizlenmesine yardımcı olur. Ten renginden memnun olmayıp, Cilt Beyazlatmak isteyenler için de İçerdiği Guanin sayesinde Cilt tonunun açılmasına yardımcı olan ideal bir Cilt sabunudur. Haftada 1 kez yeterli miktarda maske tozunu, ılık su ile krem kıvamına getirerek siyah nokta olan T bölgeme uyguladım. Ürün kuruyunca da Uguisu c,lt sabunu ile yüzümü yıkayarak temizledim. İlk başta ürünün cildimi kurutmasından korktum. Ancak kullandıktan sonra kuruluk yapmadı. Aksine cildime yumuşaklık verdi ve siyah noktalarımı azalttı. Arındırıcı maske 30gr'lık ambalajlarda satılıyor. Bana 2 ay yeterli geldi. Sanıyorum ki tüm yüzüme uygulamayıp, sadece sorunlu gölgelere uyguladığım için yetti. Ürünün herhangi bir rahatsız edici kokusu yok. Bu nedenle çekinmeden kullanabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.