H&M Lip Stick - Ruj (Nude Bliss)

Yine bir H&M ürünüyle daha sizlerleyim. Dayanıklı bir ambalaja sahip. Nude renkli,mat bitişli H&M'in eski makyaj koleksiyonuna ait bir ruj. Dudağa sürüldüğünde hafif bir ıslak görünümü oluyor. 


Dudakta az da olsa yapış yapış bir his bırakıyor. Mağazada herkes denediği için rujun rengini dudağımda değil de kolumda denemiştim. Rengi çok hoşuma gitti.


Somon rengi alt tona sahip. Ancak eve geldiğimde hemen dudağıma sürdüm. Aman Allah'ım oda ne bir ruj bu kadar mı kötü durabilir? Rengi tenime gitmedi.


Ruj, dudağımda çok soluk durdu ve dudak çizgilerime doldu.Üzerinden pembe bir lip glossla veya dudak kalemiyle geçtiğimde anca kullanabileceğim duruma geliyor.

H&M'nin bu ürününü ben beğenemedim. Belki renginden ötürüdür. Belki sadece bana yakışmamıştır, yakışanı vardır. Ama benden geçer not alamadı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.