Essence I Love Stage Far Bazı

Essence I Love Stage far bazını tanıyana kadar far kullanmaktan nefret ediyordum. Far kullandığım zamanlar gözümün üstünde çizgi halinde far birikmeleri oluyordu. Dahası göz kapağımda yağlı kötü bir görüntü oluyordu. Makyaj malzemelerine uçuk fiyat ödemeyi sevmediğim için ucuz ama işe yarar bir şeyler arıyordum. 


Sonunda 2 sene önce Gratis'te Essence'in bu ucuz ama çok işe yarayan far bazıyla tanıştım. O günden beri çok severek kullanıyor ve bittikçe yenisini alıyorum.


Essence I Love Stage far bazı özellikleri;
  • Alt tonu sarı olan bir baz.
  • Göz kapağına uygulandığı gibi göz altına da uygulayabiliriz.
  • Kapatıcılığı gayet iyi.
  • Pürüzsüz görüntüye ulaşmamızı sağlıyor.
  • Farın pigmentlerini daha çok belirginleştiriyor ve farların rengini canlı tutuyor.
  • Çizgilenme yapmıyor ve farın birikmesini engelliyor.

Ben yağlı bir göz kapağına sahip olduğum için bu üründen gayet memnun kaldım. Vaad ettiklerini kesinlikle yerine getiriyor. Artık rahatlıkla istediğim farı kullanıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.