Rival De Loop Young Lovely Eyes Eyeshadows - Göz Farları (03 Soft Brown/16 Chocolate)

Rengini çok severek aldığım Rival De Loop Young serisinin 03 Soft Brown ve 16 Chocolate renkli tekli farları blogumun bu günkü konukları. Şeffaf küçük bir ambalajları var. Essence'in ambalajlarıyla aynı. Kapaklarının sıkı kapanması çantada taşımada kolaylık sağlıyor. Farların görünümünü kremaya benzettim ve bu görüntüsünü çok beğendim.


Soft Brown'ın rengi ten rengini anımsatıyor. Tek başına tüm göz kapağıma uygulayarak da kullanmayı seviyorum. Chocolate, sütlü çikolata renginde. Ne çok koyu ne de çok açık bir rengi var. Farlar saten bir yapıya sahip. Uygulandığında krem far gibi duruyor. İçerisinde hafif ışıltılar barındırıyorlar. Far bazı uygulamadan kullandığımda dahi renkleri kalıcı. Göz kapağımda çizgilenme yapmıyor. Uygulanması oldukça kolay.


Rival De Loop Young Lovely Eyes tekli farlarını gerçekten çok sevdim.Diğer renklerini de en yakın zamnda alıp denemeyi düşünüyorum. Bu iki renk ile buğulu göz makyajı yaparken çok uyumlu olduklarını düşünüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.