Faberlic Pro Saçlar Kırık Saç Uçları İçin Onarıcı Jel

Beni instagramdan takip edenler bilirler. Saçlarımın rengiyle oynamayı çok severim. Denemediğim renk kalmadı (uçuk renkler dışında). Bu nedenle saçlarımda haliyle yıpranma olmuştu. En son 4 ay önce radikal bir kararla belime kadar olan saçlarımı kısacık kestirdim ve kızıla boyadım. Ayrıca bakım ve onarım için birçok ürün kullanmaya başladım. Şimdi anlatacağım ürün de kullandığım ürünlerden biri. Faberlic markasının Pro Saçlar serisine ait saç uçları için onarıcı jelini 4 aydır düzenli olarak saç uçlarıma kulanıyorum. Artık yorum yapma zamanı geldi diye düşünüyorum :)


Faberlic Pro Saçlar Kırık Saç Uçları İçin Onarıcı Jelin özellikleri ;
  • Kırılmış saç uçların dokusunu onarır.
  • Saçları sonraki hasarlardan koruyan özel nefes alan koruma tabakasını oluşturur.
  • Tüp şeklinde ambalaja sahip olup,pompalı ağzı sayesinde uygulamayı kolaylaştırıyor.
  • Hafif hoş bir kokusu var.
  • Rengi yok şeffaf bir ürün.
  • Yapısı hafif yağlı gibi.Ancak uygulandıktan sonra yağlılık hissi kalmıyor.
  • Saçları onarırken parlaklık ve ışıltı kazandırıyor.

Saç uçlarım 4 ayda inanılmaz derecede düzeldi. Öyle ki, kırılıp yıpranan yerler jel sayesinde eski formuna ulaştı. Zaten kısaldığı için çok yıpranmış yerler gitmişti. Ancak geriye kalan yıpranmış kısımlardan eser yok. Şimdi ise kısa saçtan sıkıldığım için uzatmaya çalışıyorum ve uzamasını hızlandıracak ürünler kullanıyorum. Sizlerin de saç uzatmak için tavsiyeleriniz varsa bekliyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.