Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Uzun zamandır çok severek kullandığım bir ürünle sizlerleyim. Öyle çok seviyorum ki beklenmedik bir anda ya biterse diye sürekli yedeğini bulunduruyorum. Maybelline The Colossal Kajal siyah göz kalemini diğer göz kalemlerinden ayıran bir çok güzel yanı var.


Öncelikle 12 saate kadar kalıcı, simsiyah rengini anında veren bir göz kalemi. Uygulandığında özel içeriği (Zeytinyağı, E ve C Vitamini ) ile gözlere bakım yapıyor. Hem göz kapağıma hemde kajal olduğu için gönül rahatlığıyla göz içine de uygulayabiliyorum. Gözlerim hassas olmasına rağmen herhangi bir alerji, tahriş, yanma yapmadı. Kontakt lenslerle de kullanılabilecek bir göz kalemi. 


Otomatik ucu ve yumuşak yapısı ile kullanımı kolaylaştıran bir ürün. Ben bu tip asansörlü göz kalemlerini kullanmayı daha çok seviyorum. Oldukça kalıcı bir ürün. 12 saat kalıcı denilmiş ancak bence 24 saate kadar da kalır :) Bu nedenle temizlenmesi biraz zor. En iyisi benim diyen göz makyajı temizleyicisi ile dahi biraz zorlanabilirsiniz.


Benim tek olumsuz gördüğüm yanı, yağlı göz kapaklarım olduğu için göz bazı ile kullandığım halde liner olarak kullandığımda biraz akma ve bulaşma yapıyor. Bunun dışında ekonomik fiyatı ile deneyip sevebileceğiniz bir ürün.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.