H&M Blusher (Spring Flower) - Allık


H&M kozmetik ürünlerini severek kullandığımı daha önce de belirtmiştim. Gerek ekonomik oluşları gerekse ambalajlarıyla tercih ettiğim ürün gruplarına sahipler. H&M'nin bu allığını da ambalajına hayran kaldığım için aldım. Ancak kullandıkça ürünü daha da çok sevdim.


Görünüşü itibari ile Physcians Formula Happy Booster (yazısı burada) allığa çok ama çok benziyor. Ambalajı neredeyse bire bir üretilmiş. Tek farkı renkler ve allığın çiçek motifli oluşu. Ki bu allığın kalp desenli olanı da mağazalarda mevcut :) 


Ürün iki farklı renk seçeneği ile üretilmiş. Bendeki rengi Spring Flowers. İçerisinde Çokça turunculuk, somon ve pembe renkler barındıran bir allık. Pembe olan tarafları hafif simli. Uygulandığında aydınlık hafif ışıltılı bir görünüm veriyor. Pigmentasyonu yüksek. Kullanırken abartmamak lazım. Tozutma problemi oldukça az. Bu yaz turuncu renkli kozmetik ürünlerini daha çok severek kullanır oldum. Bu nedenle bu allığımı da çok severek kullanıyorum.


Ambalajını kırılgan bir yapıda. İçinde küçük bir aynasının olmasını sevdim. Fakat fırçası Happy Booster allığın fırçasında olduğu gibi pek bir dandik. Ancak yumuşak kıllara sahip ve dışarıda uygulamak gerekirse hayat kurtarabilir. 


Allığın renkleri ayrı ayrı uygulanabilir olduğu gibi.Karıştırılarak da kullanılabilir.Ben renklerini birbirine karıştırarak uygulamayı daha çok seviyorum. Kolumda da bunun bir örneğini görebilirsiniz. Uygun fiyata gösterişli ve bir o kadar kullanışlı allık arıyorsanız işte karşınızda.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.