BEBAK Acı Badem Sütü-Makyaj Temizleme Sütü

Bugün sizlere  makyaj temizlemede annemin gençlik azmanlarından beri aşina olduğum Bebak Acı Badem Sütünden bahsetmek istiyorum. Bizim evde yıllardır kullanılan bir ürün.


Bebak acı badem sütünün özellikleri ;
  • Tüm cilt tipleri için uygundur.
  • Cildinizi temizleme,yumuşatma ve besleme niteliğine sahip bir makyaj temizleme ve güzellik sütüdür.
  • Cildinize içeriğindeki  doğal acıbadem yağı ve acıbadem özü sayesinde canlılık,parlaklık ve tazelik hissi verir.

Bebak acı badem sütünün cildim karma olmasına rağmen hiç bir olumsuz yönüyle karşılaşmadım. Ben Bebak acı badem sütünü sadece makyajımı çıkartma da kullanıyorum. Çünkü hafif yağlı bir yapısı olduğu için karma olan cildimin daha fazla yağlanmasından korkuyorum. Orta kıvamlı bir yapısı var ve çok güzel acı badem kokusuna sahip. Makyajı temizlerken aynı zamanda cildi besliyor ve yumuşatıyor. Göz makyajımı tek seferde az miktarda kullanmama rağmen çok güzel temizliyor. Gözümde herhangi bir yanma, sızı, kızarıklık, alerji yapmadı. Bebak acı badem sütüyle makyajımı çıkardıktan sonra Bebak yüz temizleme jeli ve toniğini  kullanıyorum. Ardından karma ciltlere uygun herhangi bir nemlendirici kullanarak günlük rutinimi tamamlıyorum. Tamamen cilde dost bir ürün arıyorsanız Bebak acı badem sütünü tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.