Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Temizleme Sütü

Nivea ürünlerini senelerdir severek kullanıyorum. Bu ürününden de gerçekten çok memnun kaldım. Cildime çok uygun bir temizleme sütü oldu. Bendeki ürün Normal/Karma ciltler için olanı.


Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Temizleme Sütü'nün özellikleri;
E vitaminive Hydra IQ ile zenginleştirilmiş formülüyle:
  • Cildi derinlemesine temizler,makyajı ve suya dayanıklı maskarayı bile çıkarır.
  • Cildin doğal nem dengesini korur.
  • Canlandırır ve tazeler.
  • Cilde nazikçe etki eder.

Ben bu ürünü geceleri yatmadan önce makyajımı temizlemek için kullanıyorum. Diğer ürünler gibi kesinlikle gözlerimde yanma ve tahriş yapmadı. En ağır makyajı bile tek seferde nazikçe çıkarıyor. Yoğun bir yapıya sahip olmadığı için kullanımı da oldukça kolay. Pamuğa az bir miktar dökmeme rağmen hemen makyajımı temizliyor. Ayrıca çok güzel bir kokuya sahip. Temizleme yaparken aynı zamanda nemlendirmesi de çok güzel. Cildim anında rahatlıyor. Ben cildimi bu ürünle temizledikten sonra tekrar bir başka nemlendirici kullanmaya gerek duymuyorum. Karma bir cildim olduğu için kesinlikle yağlanma yapmadı. Tam benlik bir ürün. Sizlerin de cildi Normal/Karma yapıdaysa ve temizleme ürünü arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.