Essence Match 2 Cover Cream Concealer - Krem Kapatıcı

Essence Match 2 Cover Cream Concealer uzun zamandır severek kullandığım bir ürün. Durum böyle olunca da sizlerle paylaşmak istedim. Ambalajı çok sağlam. Kapağını kapattığımda tekrar açarken biraz zorlanıyorum. Bu benim için iyi bir şey. Çünkü çantada akma, bulaşma olmuyor.


Ürün iki farklı renk tonuna sahip kapatıcıdan oluşuyor. İster koyu, ister açık renk olanı isterseniz de ikisini karıştırıp cildinize en uygun rengi elde edip kullanabilirsiniz. Göz altındaki morlukları kapatmak, ciltteki kırmızı lekelerin görünümünü hafifletmek ve sivilce izlerini gizlemek için oldukça başarılı bir ürün. Ben göz altıma iki rengi birbirine karıştırıp kullanıyorum. Katı bir kıvamı var. Fakat kremsi yapıda olduğu için yumuşacık anında dağılıyor.


Kapatıcılığı oldukça başarılı. Pudrayla sabitleyince çizgilenme problemi olmuyor. Gün içinde uçup gitmiyor. Kalıcı bir ürün. Ayrıca göz altlarıma aydınlık bir görünüm veriyor. Göz altlarımdaki yorgun görünümü yok ediyor.



Keşke daha önce bulup alsaydım dediğim ürünlerden biri. Öyle güzel bir ürün ki mağazalara geldiği gibi tükeniyor. Sizde bulduğunuzda kesinlikle alıp denemelisiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.