Yves Rocher Pur Bleuet Express Eye Makeup Remover - Göz Makyajı Temizleyici

Bugün Yves Rocher'ın göz makyajı temizleyici ürününü sizler ile paylaşmak istedim. İçeriğinde organik peygamber çiçeği özü bulunan göze kesinlikle zarar vermeyen bir ürün. 125ml'lik ambalaja sahip. Çift bazlı bir göz makyajı temizleyicisi.


Suya dayanıklı en ağır göz makyajımı bile hiç uğraştırmadan kolayca çıkardı. Çok hafif bir yapıya sahip. Çift bazlı olduğu için göz çevremi temizlerken içindeki yağ sayesinde nemlendirdi. Gözlerimde tahriş yapmadı.


Ancak gözlerimde biraz yanma yaptı. Sadece ben mi böyle bir sorun ile karşılaştım bilmiyorum. Ayrıca ürünü kullandıktan sonra yağlı bir his bıraktığı için tekrar durulamam gerekiyor. Bu göz makyajı temizleyicisini pek sevemedim. Sanıyorum ki bittiğinde tekrar almam.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.