La Madison du Savon de Marseille Organik Eşek Sütü ve Organik Argan Yağı Vücut Sütü

Daha önce içerisinde eşek sütü bulunan ürünler kullananınız oldu mu? Ben ilk kez denedim ve çok sevdim. La Madison du Savon de Marseille Organik Eşek Sütü ve Organik Argan Yağı içeren vücut misyonunu neredeyse her gece yatmadan önce ve banyo sonrasında bacaklarıma ,dirseklerime,ellerine ve ayaklarıma uyguluyorum. Yağsız ve hafif bir yapıya sahip. Bu nedenle cildim tarafından kısa bir süre içinde emiliyor. Hafif bir parfüm kokusu var. Ancak bu beni rahatsız etmedi. Aksine kokusunu çok sevdim. Kış aylarında cildin kuruyup pul pul dökülüyordu. Bu sene eşek sütlü vücut sütü sayesinde böyle bir sorunla karşılaşmadan. Cildin yumuşacık, pamuk gibi oldu.


Eşek sütü anne sütüne oldukça yakın benzersiz bir içeriğe sahip besin kaynağıdır. Hatta anne sütünden daha fazla besin ögesi içermektedir. Organik eşek sütü, A, B1, B2, B6, C, D ve E vitaminlerinin yanı sıra mineraller ve esansiyel elementler bakımından oldukça zengindir. Proteinlerin, fosfolipidlerin, seramidlerin ve karbonhidratların benzersiz bileşimi ile cildi yumuşatır ve yeniden yapılandırır. Hassas cildin korunması, kuru cildin beslenmesi, cilt yaşlanmasının önlenmesi, cilt onarımının desteklenmesi ve cildin beyazlaşması için idealdir. Eşek sütlü vücut sütünün en güzel yanı ise, içeriğinde sülfat, paraben, petrol ürünleri içermiyor ve hayvanlar üzerinde test yapılmıyor.


Eşek sütlü vücut sütüne, markaya ait diğer eşek sütü içeren ürünlere ve dahasına ulaşmak isterseniz yasamdukkani.com.tr adresine bir tık kadar yakınsınız.Yaşam Dükkanı‘nda ihtiyaçlarınıza hitap edecek birçok organik ürün bulabilirsiniz. Benim gözüme ilk çarpan Larenim  markasına ait %100 doğal dudak renklendiricileri oldu. Mauveluos rengini çok beğendim. Ayrıca Miss W markasına ait organik makyaj ürünlerine de web sitelerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.