Sephora Base Lissante Smoothing Primer - Makyaj Bazı

Sizlere kullandığım ilk yüz bazını biraz anlatmak istiyorum. Daha önce hiç bu tarz bir ürün kullanmadım. Zaten bu ürün de kazandığım çekiliş ile birlikte gelmişti.15 ml'lik bir ürün olmasına rağmen çok bereketli. Az miktarda kullanıldığında dahi tüm yüzü tamamen örtüyor. Şeffaf bir yapısı var. Uygulandığı ilk anda cilde kadifemsi yumuşak bir etki veriyor. Adeta bebek poposu gibi :)


Karma/Yağlı bir cilde sahibim. Bu nedenle altına nemlendirici uygulamadan kullanıyorum. Az miktar uygulandığında cilt tarafından hemen emiliyor. Gözeneklerin görünümünü hafifleten bir ürün. Gözenekler üzerinde örtücülük sağlıyor.



Üzerinden pudra uyguladığımda pudranın kalıcılığını arttırıyor. Pudra cildimde fondöten uygulanmış gibi görünüm veriyor. 6 saate kadar cildimde parlama yapmadı. Ancak daha sonrasında T bölgemde parlama başladı. Bunu da tekrar üzerinden pudra geçerek yok ediyorum.


İlk kez yüz bazı kullandığım için mi bilmiyorum ama ben bu ürünü çok sevdim. Belki diğer yüz bazları içerisinde orta seviyededir ama ilk denediğim ürün ve şimdilik aramız iyi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.