Real Techniques Core Collection - Fırça Seti

Sizlere bugün Kozmela'dan yaptığım bir alışverişimde almış olduğum, RT Core Collection fırça setinden birazcık bahsetmek istiyorum.Bu fırça seti diğer RT fırçaları gibi sağlam plastik bir ambalajda ve fırçaları seyahate giderken yanımızda taşımamızı sağlayan çok işlevli siyah çantası ile satılıyor. İçerisinde Buffing Brush (cilalama / yedirme fırçası), Contour Brush (kontür fırçası), Pointed Foundation Brush (sivri uçlu fondöten fırçası) ve Detailer Brush (detay fırçası) olmak üzere 4 adet fırça bulunuyor.


Fırçaların kılları sentetik ve yumuşak. Çantası gerektiğinde fırça standı olarak da kullanılabiliyor. Ben çantasını fırçaları yıkadıktan sonra baş aşağı koyup fırça kurutucu olarak da kullanıyorum. Böylece fırçalara zarar vermeden kurutmuş oluyorum.

Şimdi gelelim fırçaları tek tek incelemeye ;


Buffing Brush (cilalama / yedirme fırçası): Setin içinde bulunan en büyük fırça.Kılları sık ve tok. Bu nedenle BB, CC krem ve toz pudra uygulamak için çok uygun bir fırça. Likit ürünleri uygularken, ürünü içine emmiyor. Toz pudrayı şahane yayıyor. Yüzümün her yerine eşit miktarda ürün dağıtımı yapıyor.


Contour Brush (kontür fırçası): Çok işlevli, boyundan büyük işler yapan bir fırça. Aydınlatıcı, bronzlaştırıcı, allık uygularken kullanılabilinir. Tamamen elmacık kemiklerinin altına göre tasarlanmış. Kolayca kontur uygulamayı sağlıyor. Ayrıca pudra uygularken de kolaylık sağlıyor.


Pointed Foundation Brush (sivri uçlu fondöten fırçası): Fondöten ve kapatıcı fırçası olarak kullanılıyor. Ancak ben fondöten kullanmayı sevmiyorum. Göz altlarıma, cildimde ki kızarıklıkların üstüne kapatıcı uygularken kullanıyorum.


Detailer Brush (detay fırçası): Setin en ufak fırçası. Ulaşması zor,küçük yerlere kapatıcı uygulamak için bire bir. Kirpik diplerine,göz pınarlarıma far uygulamak ve göz kalemimi dağıtmak için kullanıyorum. Bazen de dönüşümlü olarak rujumu bununla sürüyorum.

Yorumlar

  1. kozmetik ürünler 
    Fırçalar çok güzeller makaleniz çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Kozmetik Ürünler  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünler makyaj malzemeleri vb ürünler en uygun fiyatla sitemizde mevcut herkesin işine yarayacak
    malzemeler kremler aradığınız ne varsa bu site üzerinde mevcut bütün hepinizi sitemize bekleriz..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.