Flormar Keçe Uçlu Eyeliner


Liner çekme konusunda pek bir sıkıntılıydım. Bir gözüme çok güzel çekerken diğerini berbat ediyordum. Yaklaşık 5 yıl önce nikah hazırlıklarım sırasında keçe uçlu linerları keşfettim. Daha önceleri neden fark etmedim diye de söylenip durdum. Kullanımları çok kolay. Tamda benim gibi liner çekemeyenler için üretilmişler. Bugün de Flormar keçe uçlu liner blogumun konuğu.


Kullanımı çok ama çok basit. Yağlı bir göz kapağına sahip olduğum için altına baz ve pudra uygulayıp kullandığımda bulaşma yapmıyor, anında kuruyor. Çok yoğun bir siyah renge sahip. Diğer keçe uçlu eyelinerlar gibi silik açık siyah gibi bir rengi yok. Aksine çekildiğinde jel liner gibi duruyor. Gün içinde rengi solmuyor.İnce fırçaya sahip olduğu için kuyruk yapmak çok kolay. Temizlerken kolayca çıkıyor.


Sizlerle her defasında uygun fiyatlı vaad ettiklerini yerine getiren ürünleri paylaşıyorum. Flormar keçe uçlu eyeliner da bunlardan biri. Liner çekmeyi başaramıyor ve uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız Flormar keçe uçlu liner tam da size göre bir ürün.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.