H&M Concealer - Kapatıcı

H&M mağazasının kozmetik ürünlerinin sevenleri de var sevmeyenleri de. Ben sevenlerindenim. Çoğu ürününden memnun kaldım. İstanbul'da yaşadığım zamanlarda birkaç ürününü alıp denemiştim. Ancak Didim'e taşındığımdan bu yana ürünlerine ne yazık ki ulaşamıyorum. Umarım bir an önce H&M online alışverişe de açılır da bizler de ürünlerine erişim sağlayabiliriz. Neyse sözün kısası bugün de H&M markasına ait kullandığım kapatıcıdan söz etmek istiyorum.


Kapatıcının iki rengi bulunuyor. Bendeki 17. Soft Nougat  açık renk olanı. Bej rengi alt tonu var. Benim gibi yağlı göz altlarına sahipseniz çok memnun kalacağınız bir ürün.


 Orta yoğunlukta bir kıvamı var. Kapatıcılığı bence gayet iyi. Ancak göz altındaki mimik çizgilerine dolmak gibi bir sıkıntısı var. Süngerli fırçası olması nedeni ile kolay uygulama sağlıyor. 



Pudramsı bir bitişe sahip. Pürüzsüz göz altlarına sahip olmamı sağlıyor. Gün boyu dağılma, uçma olmuyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.