Essence Pure Skin Kompakt Pudra

Sizlere kullanıp memnun kaldığım Essence Pure Skin Kompakt pudradan bahsetmek istiyorum. Öncelikle ambalajı kolaylıkla yanımızda taşıyacağımız boyutlarda 10g'lık bir ürün. Ciltteki kirlerle savaşan, antibakteriyel ve siyah noktaların görünümünü düzelten bir pudra olduğu belirtilmiş.


Cildim karma olduğu için Pure Skin kompakt pudrayı denemek istedim. Bende ki rengi 02 Sand. BB, CC kremle kullandığımda 7 saate kadar cildimde parlama yapmadı. Kapatıcılığı orta seviyede. Cildimi pürüzsüz ve canlı gösterdi. Cildimde ki kızarıklıkların görünümünü düzeltti.


Mat bir görünüm veriyor. Benim istediğim de buydu zaten. Tozutma yapmıyor. Sıkıştırılmış olduğu için kullanımı da kolay. Uygulama yaptığımda rengi belirgin değil ama parlamayı gideriyor. Bu üründen çok memnun kaldım. Görüldüğü gibi dibine geldim :) İhtiyacımı gideriyor. Sizlerde karma/yağlı cilde sahipseniz ve uygun fiyata bir pudra arıyorsanız denemenizi öneririm.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.