Pastel Pretty Women Cheeks Allık (Rose - 17)

Dış görünüşü ayrı içi ayrı güzel Pastel Pretty Women Cheeks allık blogumun bugünkü konuğu. Plastik ama oldukça sağlam bir ambalajı ve içerisinde küçük bir aynası var. Allığın üzerinde kapakta bulunan desenin aynısı mevcut. İnsan bozulacak diye kullanmaya kıyamıyor.



Firma bu allığı sonbahar mevsimi için üretmiş fakat bence her mevsim kullanılabilir güzellikte bir renge sahip. Mat bitişli şeftali/pembe bir rengi var. Pigmentasyonu çok iyi. Kalıcılığı orta seviyede. Hafif pudraya benzer güzel bir kokusu var. Real Techniques Blush Brush allık fırçasıyla kullanıyorum ve hiç tozutma yapmıyor. Uyguladığımda canlı, sağlıklı bir görünüm sağlıyor. Ben bu allığı çok severek kullanıyorum.



İndirimde 4.95 TL'ye almıştım. Elimdeki allıkları bitirince diğer renklerini de almayı düşünüyorum. Henüz denemediyseniz tavsiye ederim. Seveceğinizi düşünüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.