Diadermine Lift + BB Krem

Diadermine Lift + BB kremi anti age bir ürün olduğu için indirimde alıp denemek istedim ve şimdi sizlere biraz bu üründen bahsedeceğim.


Öncelikle Diadermine Lift + BB kremin özelliklerini nelermiş bir bakalım;
  • Sıkılaştırır,
  • Pürüzsüzleştirir, 
  • Kusurları düzeltir, 
  • Cilt tonunu eşitler,
  • Aydınlatır,
  • Canlandırır.
BB kremin en sevdiğim özelliği anti age bir ürün olması. Zamanla kolajen üretimi azalan cilt sıkılığını kaybedip kırışıklıklar artar. Bu ürün cilde eski görünümünü kazandırdığı gibi, Ciltteki soluk görünümü yok edip pürüzsüzlüğü vaad ediyor.


Peki bendeki etkileri neler;
  • Sürekli kullanımda sıkılaştırma sağlıyormuş. Ben sürekli kullanmıyorum. Cildim nefes alsın diye çoğu zaman sadece transparan pudra kullanıp dışarı çıkıyorum. Bu nedenle bir sıkılaşma göremedim.
  • Kullandığımda cildimde gözle görülür bir pürüzsüzlük sağlıyor.
  • Kapatıcılığı orta düzeyde olduğu için pek fazla kusur örtmüyor. Örneğin cildimde ki çillerin görünümü hafiflese de tamamen kaybolmuyor.
  • Cilt tonunu fırçayla kullandığımda daha iyi eşitliyor. Elle uyguladığımda sonuç pek iyi olmuyor.
  • Bu ürünün en sevdiğim iki yönü aydınlatıp, canlandırması. Cildimde hafif ışıltı, sağlıklı bir görünüm sağlıyor.

Ürünün yapısına gelecek olursak, koyu kıvamlı silikonlu gibi bir yapısı var. Sürümü kolay. Bendeki renk tonu açık olanı. Ancak bu bile cildime hafif koyu geldi. Tekrar almayacağım bir ürün. Çünkü farklı ürünler denemeyi seviyorum. İndirimde denemediğim bir ürün görürsem muhtemelen onu alırım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.