Oriflame Tender Care Protecting Balm - Çok İşlevli Bakım Kremi

Oriflame'ın Tender Care çok işlevli bakım kremlerini yaklaşık 3 senedir severek kullanıyorum. Ürün doğal balmumu içeriyor ve vazelin kıvamında. Gerek ambalajının tatlılığı olsun gerekse kullanım alanlarının çok olması aramızın iyi olmasını sağlıyor. Çantaya atıp çıkmalık bir ürün olup, dökülme, dağılma, yapışma sorunu olmuyor. Sadece dudak balımı için kullanmayıp, kuruyan, yumuşamasının istediğim (ellerim, dirsek, topuk, tırnak etleri, tahriş olmuş bölgeler) her yerde rahatlıkla kullanıyorum. Hatta ani yanıklarda bile çok işe yarıyor. Öyle ki acıyı kısa sürede dindiriyor ve sürekli kullanıldığında yanık izi kalmıyor.


Tender Care çok işlevli bakım kremlerinin bir çok çeşidi var. Bende olanlar Oriflame'ın yılbaşına özel çıkardığı Tender Care Gift Box ve frenk üzümlü olanları. Gift Box'ın  içinde 4 farklı çeşit bulunuyor. Bunlar; karamel, vanilya, hindistan cevizi ve kiraz aromalı balmlar. Kokulara karşı zaafım olduğundan bir çok çeşidinin tek bir kutu içinde olduğunu görünce hemen bir tane edinmiştim. Rast geldiğimde diğer aromalı olanlarını da edineceğim. Ancak özellikle ilk denediğim siyah frenk üzümlü olanının üzerine halen başka bir aroma tanımıyorum.


Tender Care'in tek sevmediğim yanı, bir aplikatörünün olmayışı. Çünkü parmakla alındığında pekte hijyenik olmuyor. Bu nedenle ben sadece Tender Care Balmlar için aldığım ruj fırçasıyla kullanıyorum. Resimde de göründüğü gibi ortasını tamamen oydum :) Sizler hangi çeşitlerini kullandınız ve hangilerini önerirsiniz? Paylaşırsanız sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.