YARDLEY Jade


YARDLEY English Rose Edt hakkındaki yorumlarımı daha önce burada yazmıştım. Şimdi ise Jade isimli parfümüyle sizlerleyim. Jade öncelikle 50 ml'lik hoş şisesiyle dikkat çekiyor. Parfümün fresh ve erkeksi bir kokusu var. Bu tip kokularını seviyorsanız Jade'yi de seveceğinizi düşünüyorm.
  • Üst notalarda meyveli, aromatik yeşil, şeftali, bergamot ve galbanum,
  • Orta notalarda havadar gül buketi, yasemin, ylang-ylang ve susam,
  • Alt notalarda incelikle sarılmış paçuli, sandal ağacı ve yosun kullanılmış.
Parfüm açık mavi renkli olduğu için kıyafetlerime sıkmaktan kaçınıyorum. Bunun yerine bileklerime ve boynuma sıkmayı tercih ediyorum. Kokusu bir gün boyunca kalıyor. Hele ki fazla kaçırdıysanız buram buram kokuyor. Ancak ertesi güne kaldığında benim pek fazla hoşuma gitmedi bu koku. Sanırım bana fazla erkeksi geldi. Ben hafif, pudramsı kokuları daha çok seviyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.