Maybelline The Colossal Go Extreme Volum Maskara

Maybelline'in ürünlerini senelerdir severek kullanıyorum. Özellikle maskaralarını çok başarılı buluyorum. Bugün de The Colossal Go Extreme Volum maskarası ile sizlerleyim.


Maskaranın, daha önce kullandığım maskaralara göre farklı bir yapısı var. Çift hazneye sahip. Fırça üzerinde görmüş olduğunuz iki boğum sayesinde tek seferde 2 kat etki sağlıyor. Diğer Maybelline maskaralarından farklı diğer bir yanı ise, kıl fırçaya sahip olması. 


Maskara hacim vermeyi vaad ediyor. Ancak ilk kullanımda biraz sıvı olan yapısı sayesinde bu vaadini hemen yerine getiremiyor. 1 haftalık kullanım sonrası kıvamını buluyor ve istenilen hacimi sağlıyor. 


Günlük olarak kullanıma daha uygun bir maskara. Kirpikleri birbirine yapıştırmadan uzatıp hacim veriyor. Ancak bahsedildiği gibi verdiği hacim 16 kat falan değil. Bu vaad ile alırsanız hüsrana uğrayabilirsiniz.

Ben kauçuk fırçaların kirpikleri yapıştırmadan tek tek ayırmasını sevdiğim için bu rimeli de seviyorum. Çünkü kıl fırçaya sahip olmasına rağmen aynı etkiyi veriyor. Ayrıca verdiği hacimden çok, kirpiklerimi uzatmasını seviyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.