Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Mat Dudak Kalemi (08)

Golden Rose'un piyasaya yeni sürdüğü ürünlerden olan mat dudak kalemini bu kez de benim kalemimden okuyun istedim. Ben kalem formunda rujları daha çok severek kullanıyorum. Çünkü dışarıda kolaylıkla uygulanıyor ve çantaya atıp çıkmalık. Golden Rose ruj mat olmasına rağmen, oldukça kremsi bir yapıya sahip. Uygularken dudakta kayıyor. Çizgileri çok fazla belli etmiyor. Kadifemsi ve oldukça yumuşak.


Rujun pigmentasyonu çok başarılı. Tek seferde  rengini veriyor. Dudakta uzun süre kalıyor. Bir şey yeyip içtiğim taktirde rengi hafif siliniyor ancak fazla bozulma olmuyor. Bendeki rengi 08 numara olanı. Gül kurusu ile bordo arası bir renk. Rengi beyaz tenli olduğum için cildimle uyum sağladı. Normalde koyu renk rujlar kullanmıyorum. Ancak bu ruju aldığım günden beri gündüz makyajlarımda hafif göz makyajı ile kullanıyorum.


İçeriğindeki güçlü nemlendiriciler ve E vitamini dudakları besliyor ve kurumasını önlüyor.Ayrıca içeriğinde paraben yok. Golden Rose mat dudak kalemlerinin 17 rengi mevcut. Birkaç rengi daha aklımda kaldı. Onları da yakın zamanda almayı düşünüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.