Benim Kutu Evim (Oğlum'un Odası)

Bu defa da sizlerle, oğlumun odasından görüntüler paylaşmak istedim. Odayı olabildiğince sade tuttum. Çünkü zaten oda küçük, çok fazla oyuncak var ve dağıttığında ayak basacak yer kalmıyor. Hal böyle olunca da sadece gerekli olan mobilyaları kullandım.


Karyolayı arkadaşı geldiğinde aynı oda da rahatlıkla kalmaları için HEMNES Divan tercih ettim. Tek bir şifonyer kullandım. Yine HEMNES serisine ait.


Oda küçük olduğundan, çalışma masasında karar veremedim ve en son küçük ebatından ötürü Büro Time çalışma masası ve koltuk tercih ettim. Masa üzerindeki, oğlumun adının yazılı olduğu kanvas tablo Canvas İstanbul'a ait.


3 kapılı gardolap yeterli geldi. Onu da HEMNES serisinden oluşturdum. Kendi eşyalarını kendisi askıdan alıp tekrar asması için boyuna uygun yere askı astım. O da yine IKEA'dan,  KLADE baykuşlu duvar askısı. Kapıda ki aski ise English Home'dan eski seriye ait kelebekli ferforje askı. Gördüğünüz gibi yer gök oyunca :)


Son olarak bunlar da dolapta ve çekmecelerde yerini bulamayan oyuncaklar :) Bazılarını büyük hasır sepete sığdırmaya çalıştık ama olmadı :) Şifonyer üzerindeki deniz temalı aksesuarlar Didim Merkür Hediyelik'ten. Umarım bu yazımı beğenmişsinizdir. Diğer oda turu yazılarımı henüz okumadıysanız Salon yazıma buradan ve Yatak odası yazıma da buradan ulaşabilirsiniz. Olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.