SouFeel İle Hikayem Bileğimde

Bugün sizlerle SouFeel aracılığıyla tasarladığım bilekliğimi paylaşmak istiyorum. Seçtiğim charmlar ve bileklik zinciri 925 ayar gümüş. Ürünler kargoda gelirken zarar görmemesi için karton kutu içerisinde, ayrıca sarı bir pakete koyularak gönderilmiş.



Hediye etmek istersiniz diye, ayrıca bir karton poşet ve kadife kese gönderilmiş. Paketi açtığımda içerisinden görmüş olduğunuz küçük şık kutu içinden bileklik ve charmlar çıktı. Tüm ürünler steril bir şekilde küçük küçük paketlenmiş. Kutu içerisinden ayrıca bir temizleme mendili çıktı.


SouFeel web sitesinde, o kadar güzel charmlar vardı ki aralarından 5 tanesini seçmekte oldukça zorlandım. Ancak sonunda beni en çok yansıtan 5 charmı seçebildim. Bileklik ölçüsünü bileğinizin kalınlığına göre seçebiliyorsunuz. Benim bilekliğimin ölçüsü 16 cm.


Oğlum hayatımın tek aşkı ve ona sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu nedenle oğlumu temsil etmesi için, üzerinde pembe kristal taşlı kalp bulunan, Kristal Aşk charımını seçtim. Arka tarafında ise Şans yazıyor.




Araba kullanırken kendimi özgür hissediyorum. Araba ile seyehat etmeyi çok seviyorum. Bu nedenle pembe Seyehat Arabası'nı seçtim.


21 Haziran doğumluyum ve Haziran ayı doğum taşı'nı, lila renkli swarovski taşlı charm temsil ediyormuş.


Kendimi bildim bileli, deniz aşığıyım. Zaten bu nedenle de Didim'e yerleşme kararı aldım. Yunus balıklarını da çocukluğumdan beri severim. Deniz ve yunus balıkları, bana özgürlüğü anımsatıyor. Bu nedenle Zıplayan Yunus charımını seçtim. Mavi murano camın içerisindeki minik su baloncuklarını çok sevdim.


Son olarak nazana çok inanırım. Hemen her yerde nazar boncuğu bulundururum veya takılarımda nazar boncuğu olanları seçerim. Sitede de nazar bocuğu charmı görünce hemen seçtim. Ancak charmın adı Şeytan Gözü olarak geçiyor.


Hazır 14 Şubat Sevgililer Günü de kapıdayken, hediye arayışı içindeyseniz SouFeel bileklikler bence mükemmel bir hediye seçeneği olabilir. Böylece sevgiliniz de en güzel anılarınızı bileğinde taşımış olur. Sitede istediğiniz bilekliği oluşturabileceğiniz gibi, önceden charmlar seçilerek oluşturulmuş bileklikler de mevcut.


Ayrıca kolye, küpe, yüzük, halhal da satışa sunulmuş. SouFeel web sitesinde, 925 ayar gümüş dışında, 14 ayar altın ürünler de bulunmakta. Dilediğinizi seçmek sizin elinizde :) Bilekliğinizi aldığınızda, içinize sinmediği taktirde 365 gün iade garantisi veriyorlar. Ayrıca 50 Dolar ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo imkanı sunuyorlar. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.