Remington S1031 Sleek&Crul Saç Düzleştirici

2008 yılından bu yana severek kullandığım, Remington Sleek&Crul saç düzleştiricisini, bugün sizlere yorumlamak istedim. Ürün ince ucu sayesinde saçları hem düzleştiriyor hem de bukleler yapıyor. Ürün şık, siyah kadife kaplamalı kutu içerisinde, yanında ısı koruma çantası ile satışa sunulmuş.


Ürün Özellikleri;
  • Profesyonel İnce Plakalar
  • Yapışmayan ve yumuşak saçlar için Teflon kaplama plakalar
  • Eşit ısı dağılımı için seramik kaplı plakalar
  • Elektriklenme ve kabarmayı önleyen tourmaline kaplama 
  • Tüm saç tiplerine uygun LCD göstergeli dijital ısı kontrolü 
  • Anında şekillendirme için hızlı 60 saniyede ısınma 
  • Açma/Kapama düğmesi 
  • Ürün kullanıma hazır ışığı 
  • Bir saat sonra emniyetli otomatik kapanma 
  • Soğuk uçlar, kıvrılabilir kablo, kapama kilidi 
  • Isı korumalı saklama çantası 
  • Bukle yapma sırları" DVD'si

Ürün, dijital ısı göstergesi sayesinde, saçınızı istediğiniz sıcaklıkta yapabilmenizi sağlıyor. 60 sn'de 200 dereceye kadar ısınıyor. Ancak bu sıcaklık, koruyucu plakaları sayesinde saça herhangi bir zarar vermiyor. Ben genelde saçlarımı düzleştirmekten yanayım. Ancak bukle veya kırık maşa yapmak istediğimde de bu işlemi kusursuz şekilde yerine getiriyor.


Uzun senelerdir kullanmama rağmen, herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Bozulma vs. olmadı. Dayanıklı ve güvenli bir ürün olduğu için ayrıca seviyorum. Yanında verilen ısı korumalı kabı ile seyehatlerde kolaylıkla yanımda taşıyabiliyorum. Ürünü aldığım günün, ertesi günü gidip bir tane daha almıştık. Bunu geçenlerde Instagram sayfamda da paylaşmıştım. Çünkü bendeki ürünü üniversite okuduğum şehire beraberimde götürdüğümden, annemin de bu güzel üründen mahrum kalmaması gerekiyordu :) İkisi de halen canavar gibi çalışıyor. Aman nazar değmesin. Düzleştirici ve maşaya ayrı ayrı para vermek istemeyenlere, kesinlikle gönül rahatlığıyla bu ürünü tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.