Neutrogena Visible Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik

Bugün uzun süredir kullandığım Neutrogena Visible Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik hakkında deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle derinlemesine temizlik sağlamak amacıyla içerisindeki alkol oranını bol tutmuşlar. Kapağı açtığınızda buram buram alkol kokusunu alıyorsunuz. 


Yağlı/Karma cilt tipine sahip olduğum için cildimde herhangi bir tahriş, alerji yapmadı. Ancak kuru cilt tipine sahip olanların kullanmasını tavsiye etmiyorum. Daha çok kuruluk ve tahriş yapabileceğini düşünüyorum. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Yüzümü temizledikten sonra, makyaj kalıntılarını temizlemek için uyguluyorum. İlk başta biraz yakma yapıyor ama kısa sürede geçiyor. Yağı,kiri ve makyaj kalıntılarını çok güzel temizliyor. Cildimde sıkılaşma sağladı ve parlamalar azaldı. Ben ürünü kullanmadan önce peeling uyguluyorum. Böylece etkisinin daha da arttığını düşünüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.