Essence Pure Skin SOS Stop Killer - Sivilce Kurutucu

Essence Pure Skin Sos adından da anlaşılacağı gibi acil durumlarda kullanabileceğiniz bir sivilce kurutucu. Ürün 7 ml'lik cam bir şişede piyasaya sunulmuş. İlk bakışta ojeye benzeyen bu ürün yoğun kimyasal bir koku içeriyor. Ben açıkçası bu kokudan rahatsız oldum. Beyaz renkli iki fazlı bir sıvı var içerisinde. 


Ürünü geceleri temiz cildime, sivilcelerin üzerine çalkaladıktan sonra fırçası yardımıyla uyguluyorum. Çok sıvı olmasına rağmen anında kuruduğu için cilt üzeride akma yapmıyor. Uygulandığı ilk anda biraz yakma yapıyor. Ancak kısa sürede acısı geçiyor. Sabah kalktığımda ise cildimi güzelce temizliyorum. Sivilce kurutucuyu kesinlikle sadece sivilcelerin üzerine uygulamamız gerekmekte. Çünkü sorunsuz cilde uygulandığında yakma, tahriş yapabileceğini düşünüyorum. Ben ürünü okul zamanlarımda kullandığım tipekslere benzettim :) Aynı onlar gibi bembeyaz ve ağır kokulu.


Etkisinden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Sivilceleri anında yok etmek gibi bir etkisi yok. Aman aman bir ürün olmasa da, sivilceleri kurutmakta başarılı. Zaten çok sivilceli bir cildim yok. Ancak arada (malum zamanlarda özellikle) çıkanların da görünümünü hafifletiyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.