Braun Face (SE820)

Uzun zamandır kullanarak memnun kaldığım Braun Face yüz epilatörü ve temizleme cihazını sizlere tanıtmak istiyorum. Ürünü Bimeks mağazasından 230.00 TL'ye almıştım. Kutu içerisinden bir adet pille çalışan cihaz, bir cımbızlı başlık, bir yüz temizleme başlığı ve ayrıca yedek temizleme başlığı fırçası çıktı.


Cihaz tek bir pille çalışıyor ve pilin ömrü uzun süre gidiyor. Ergonomik yapısı sayesinde seyehatlerde kolaylıkla yanımda taşımamı sağlıyor. Parçalar kolaylıkla birbirinden ayrılıyor. Cımbızlı başlığın, 10 adet cımbızı bulunmakta.



Cihaz üzerindeki iki yöne ayarlanan düğme sayesinde, cımbızlar yön değiştirerek ters çıkan kılları almakta başarılı. Çıkarttığı ses yok denecek kadar az. Eğer bıyık vs. tüylerinizi iple alıyorsanız aynı derecede bir acı hissedildiğini söyleyebilirim. Ben bu başlıktan çok memnun kaldım. En kısa tüyleri dahi kökünden alıyor.


Yüz temizleme başlığı, kılları yumuşacık. Uygulama sırasında kesinlikle batma yapmıyor. Ben sabah akşam, günlük kullandığım yüz temizleme jel veya köpüğüyle kullanıyorum ve normalde cildim çok hassastır. Buna rağmen herhangi bir tahriş alerji yapmadı. Cildimi derinlemesine temizlediğini düşünüyorum. Siyah noktalar üzerinde oldukça etkili. Neredeyse yok oldular diyebilirim. Ayrıca daha önce yüzümdeki makyajın bu kadar iyi temizlendiğini görmemiştim.


 Fırçanın kıllarının uzun süre bozulmadan gideceğini düşünüyorum. Ancak olur da bir gün bozulursa yedek başlığım var :) Gelelim olumsuz yönlerine. Pili çıkartmak tam bir kabus. Pil bölmesinin kapağı elle açılmıyor. Bunun yerine ben tırnak makasımın üstte kalan kısmını tornavida gibi kullanıyorum. Ayrıca parçalar kolaylıkla birbirinden ayrılıyor ama takarken dikkatli olmak lazım.


Cihaz içerisindeki çarka başlığın içindeki boşluk yavaş hareketle denk getirilmeli. aksi taktirde herhangi bir zorlama ile başlık kolaylıkla bozuluyor ve artık dönmüyor. İlk Braun Face'imin bu sebepten ötürü bozulduğunu düşünmüştüm. İlk aldığımda garanti belgesini kontrol etmemekle büyük hata yapmışım.


Kutu içerisinden garanti belgesi çıkmaması ve bu sorunu, ürünü aldığım yer olan Vatan Bilgisayar ve Braun'un üstlenmemesi nedeniyle ikinci ürünü almak durumunda kaldım. Aldıktan kısa bir süre sonra ise ürünümün bozulmadığını sadece şarjlı pille çalıştığını fark ettim. 


Şarjlı pil ve şarj cihazı alarak sorunu hallettim. Şimdi iki ürünüm de çalışıyor. Birinde cımbızlı başlığı, diğerinde ise yüz temizleme fırçasını takarak kullanıyorum. Daha önce Nivea yüz temizleme cihazından buradaki yazımda bahsetmiştim. Eğer yüz temizleme cihazı almak istiyorsanız ve daha az ücret ödemek istiyorsanız, bu ürün de alternatif olabilir. Sizlerle paylaşacaklarım bunlar. Umarım yazımdan memnun kalmışsınızdır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.