Lierac DIOPTIGEL Eye Contour - Gözaltı Şişliklerine Karşı Etkili Jel

Göz altı şişliklerinden muzdaripseniz bu yazım tam da sizi ilgilendiriyor. Lierac Doptigel gözaltı şişlliklerine karşı etkili jel birkaç aydır, sabah/akşam kullandığım bir ürün. Etkilerini görmeye başlayınca, sizlerle de paylaşma zamanı geldi dedim.



Dioptigel gözaltı şişliklerine karşı etkili jelin özellikleri;

  • Bitki ekstraktlarını yüksek konsantrasyonda içerir.
  • Parfüm, sentetik renklendirici ajanlar ve koruyucu olarak kullanılan paraben ve fenoksietanol içermez.
  • Göz altı şişkinliklerinin ve gözaltı torbalarının görüntüsünün (poş) azaltılmasına yardım eder.
Dioptigel, daha az görünür şişlikler ve daha sıkı, daha esnek bir göz çevresi için doku düzenleyen özelliklere sahip bitki ekstreleriyle (%25) geliştirilmiş rahatlatıcı, yağsız ve kokusuz bir jel. Düzenli kullanıldığında cildi sıkılaştırarak, göz altı şişliklerinin görünümünü hafifletiyor. İçerisindeki Papatya'nın verdiği rahatlatıcı etkiyi Arslan Pençesi, Sarmaşık ve At Kuyruğu Otu ekstraklarının onarıcı etkisiyle, esnekliği sağlıyor ve cilt tonunu yeniden yapılandırıyor.


Sabah/akşam temiz gözaltlarıma küçük bir damla uyguluyorum. Parmak uçlarımla pıt pıt hareketlerle masaj yaparak yediriyorum. Jelin verdiği soğuk etkiyle, anında bir ferahlık sağlıyor. Gözaltlarımda emildikten sonra rahatlama oluyor. Çok fazla gözaltı şişliğim yoktu. Ancak zaman zaman uyku probleminden dolayı oluşanları da yok etti. Kullandıktan 1 ay sonra gözaltlarımda pürüzsüzlük sağladı. Morluklar üzerinde pek bir etkisini göremedim. Ancak ürünü güzel nemlendirmesi ve gözaltlarımda rahatlama sağlaması yönünden severek kullanıyorum. Üstelik küçük gramajda olmasına rağmen, ürün uzun süre gidiyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.