Physicians Formula Super BB All-in-1 Beauty Balm Stick SPF 30 - Kapatıcı Stik

Son zamanlarda elimden hemen hemen hiç düşürmediğim Physicians Formula markasına ait katatıcı stikten biraz söz etmek istiyorum. Ürün tüm yüze uygulanabilirken aynı zamanda sadece göz altlarını kapatmak için de kullanılabiliyor.


BB stik, asansörlü yapısı sayesinde kolay uygulama sağlıyor. Stik kapatıcı, somon alt tonlu bej rengine sahip. Cildimle çok güzel bir uyum sağladığını düşünüyorum. Göz altlarımı ve sivilce lekelerini kapatmak için kullanıyorum. 


Kapatıcılığı benim cilt kusurlarımı örtmeye yetiyor. Kapatıcı stiği cildime direkt uyguluyorum ve parmak uçlarımla yediriyorum. Biraz yağlı bir yapıya sahip bu nedenle üzerinden pudra ile geçiyorum. Böylece kolayca sabitleniyor. 


SPF 30 ile güneşin zararlı ışınlarına karşı cildi koruyor. Physicians Formula Super BB kapatıcı stiğin en sevdiğim özellikleri içeriğinde parfüm, paraben ve guluten olmaması. Ayrıca ürün her cilt tipine uygulanabilir olmasıyla da benden artı not aldı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.