Foot Doctor Topuk Çatlak Giderici Krem

Yaz aylarının gelmesiyle kapalı ayakkabıların yerini açık ayakkabılar,terlikler aldı. Havuz kenarında, evlerimizde çıplak ayak dolaşmaya başlıyoruz. Kimi zaman ayaklarımızı kurutmadan ıslak ayak yere basıyoruz.. İşte tüm bu yaptıklarımızla  bilmeden topuk çatlaklarına davetiye çıkartmış oluyoruz.


Tam da bu sorunun oluşmasıyla Foot Doctor çatlak giderici krem devreye giriyor. Foot Doctor topuk çatlak giderici krem, güçlü içeriği sayesinde (Shea Butter, Zeytinyağı, E vitamini, Panthenol) topuk çatlaklarını çok kısa sürede onarıyor. Topukları yoğun şekilde nemlendirip yumuşatıyor. Özel formülü ile çatlaklara derinlemesine nüfus ederek cildi dış etkenlere karşı koruyor. Besleyici ve nemlendirici formülüyle ayakların bakımlı ve hijyenik görünmesini sağlıyor. Düzenli kullanımda çatlak oluşumunun önüne geçerken, güzel ve sağlıklı topuklara sahip olmayı vaad ediyor.


Shea Butter: Cildin ihtiyaç duyduğu nemi ve elastikiyeti sağlayan yağ asitleri içerir.

Zeytinyağı: Doğal antioksidanlar içerir. Antioksidanlar, vücuttaki serbest radikallerin cilde verdiği zararı önler.
E Vitamini: Cildin yenilenmesine yardımcı olur.
Panthenol: Onarıcı etkisi sayesinde, ciltteki çatlakların iyileşmesini hızlandırır.


Ben Foot Doctor topuk çatlak kremini kış aylarından beri kullanıyorum. Çünkü Didim'in suları aşırı kireçli olduğundan her mevsim ihtiyaç duyuyorum. Ayaklarımı yıkayıp kuruttuktan sonra, gece yatmadan önce topuklarıma yeterli miktarda uygulayıp, pamuklu ince çoraplarımı giyip yatıyorum. ertesi sabah yumuşacık ayaklarla uyanıyorum. Haftada bir de topuklarımı Scholl Velvet Smooth Express Pedi elektronik ayak törpüsü ( yazısı burada )ile törpülüyorum. Foot Doctor topuk çatlak giderici kremi, bittikçe aldığım ürünler arasında. Kullandığım tek ve en başarılı bulduğum topuk çatlak giderici krem.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.