Küçük Bir İhtiyaç Alışverişi (Pierre Cardin - Jimmy Key)

Malumunuz Didim'e bir kez yolu düşenler bilir. Hemen her markayı bulmak çok zor. En yakın avm Söke'de bulunan Novada Avm veya birkaç küçük dükkan bulunan D-Marine Didim Yatch Club. Ben de Söke'ye inmeye üşendiğimden D-Marine'de bulunan Jimmy Key ve bazı markaların bulunduğu küçük ayakkabı dükkanından alışveriş yaptım. Bunları sizinle paylaşmak istedim. İnternette görsellerini bulamadım. Bu nedenle evde çektiğim görselleri paylaşıyorum.


Pierre Cardin mantar topuk sandaleti 139,95 TL'ye aldım. Oğlum olduğundan beri yüksek topuk ayakkabı kullanmıyordum. Ancak bunları mağazada görünce çok beğendim ve hemen aldım. Kenarlarındaki çiçek desenlerini çok sevdim. Mantar topuk olduğu için çok rahat bir sandalet. Hatta geçen gün 5 saat boyunca aracımı sürerken ayağımdaydı ve hiç rahatsızlık vermedi :)


Jimmy Key kahverengi çantayı indirimden 150 TL'ye aldım. Uzun zamandır büyük çanta arayışındaydım. Hem kol çantası hemde uzun askısı sayesinde postacı çantası olarak kullanılabiliyor. İçi çok geniş, hemen her şey sığıyor. Ayrıca içerisinde küçük gözleri de mevcut. Küçük bir ihtiyaç alışverişiydi ve paylaşmak istedim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.