Pantene Pro - V Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir

Bugünkü blog konumuz Pantene Pro - V Doğal Sentez serisinden argan yağlı elixir. Saçlarımı sürekli boyadığım için bu tip saç bakım yağlarını kullanma gereksinimi duyuyorum. Saç diplerim yağlı olmasına rağmen, saç uçlarım kuru oluyor. O kuruluğu ise saç bakım yağları kullanarak gideriyorum. 


Pantene Pro - V Doğal Sentez argan yağlı elixir, durulama gerektirmeyen saç bakım yağlarından. Şahane bir kokuya sahip ve bu koku gün boyu kalıcı. Dalgalı saçlara uygulanıyor ve saçta ki elektriklenmeyi gideriyor. Saçları 24 saat yıpranmaya karşı korurken aynı zamanda besliyor. Pompalı başlığı sayesinde kolay kullanım sağlıyor ve ürün israfını engelliyor.


Argan yağlı elixiri saçlarım ıslakken, az miktarda avucuma sıkıp saçlarımın ortasından uçlarına kadar uyguluyorum. Ardından fön makinesiyle kurutuyorum. Saçlarım daha parlak ve yumuşak oluyor. Saç şekillendirme işlemi sonrasında oluşan elektriklenmeleri gideriyor. Ayrıca kolay taranma sağlıyor. Ancak eksi yönleri de var tabi. Her yıkamada kullandığımda, saçlarımda ağırlık ve biraz yağlanma yaptı. Bu nedenle hafta da bir uygulamaya devam ettim. Aşırı yağlı saçları olanlara tavsiye edeceğim bir ürün kesinlikle değil. daha kuru olan saç tipleri için daha uygun. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.