VICHY Eau Thermale - Termal Spa Suyu


Uzun zaman önce cilt bakım rutinime eklediğim termal suların say say faydaları bitmiyor. Daha önce kullanıp memnun kaldığım Avene termal suyundan buradaki yazımda bahsetmiştim. Bu kez de  Vichy markasının termal spa suyundan bahsetmek istiyorum. Vichy termal suyu, iki şekilde kullanmayı tercih ediyorum. Temiz cildime makyajdan 2 dk önce uyguluyorum. Böylece makyaja baz hazırlamış oluyorum. Makyajımı temizledikten sonra ise, cildimi ferahlatmak ve nemlendirmek için kullanıyorum. Zengin mineral içeriğiyle, Vichy Termal Spa Suyu cildi tazeler, rahatlık sağlar, tahriş olmuş cildi yatıştırır, cildin doğal savunmasını güçlendirir ve cilt hücrelerinin rejenerasyonunu hızlandırır.


Vichy Termal Suyu'nun özellikleri;
  • Doğadan gelen maddelerle formüle edilmiştir, kimya ile taklit edilemez. 
  • Auvergne'in yanardağlarının derinliklerinden gelen saf ve yararlı Vichy Termal Spa Suyu yüzeye çıkmadan nadir minerallerle beslenir. 
  • Demir, potasyum, kalsiyum, mangan ve silikon dahil 15 yararlı mineralce zengin bu termal su, yatıştırıcı, güçlendirici ve yenileyici özellikleriyle bilinmektedir.
  • Tüm ciltler üzerindeki etkisi dermatolojik kontrol altında 600 kişi üzerinde 34 test ile kanıtlanmıştır.
  • %100 saf, doğal bir etken madde. 
  • Hipoalerjenik, parfümsüzdür. 
  • Koruyucu madde içermez.
  • %20 daha az kızarıklık,
  • %52 daha az yanma hissi.
  • 7 gün içinde cilt kuruluğu %83 azalır.
  • 18-60 yaş arası 50 kişide yapılan dermatolojik klinik test.
Vichy termal spa suyu ve dahasına, avantajlı fırsatlar ile birlikte Madam10.com sitesinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.