Flormar CC Krem (CC02 - Yeşil)

2 haftadır deneyimlediğim Flormar CC kremden biraz bahsetmek istiyorum. Öncelikle bendeki CC02 numaralı yeşil renk olanı. Ürün içerisindeki mikrokapsül teknoloji yöntemiyle cilt tonunun eşitsizliğinin dengelenmesine yardımcı oluyor. Cilt kusurlarının görünümünü azaltarak, cilde pürüzsüz bir görünüm, canlılık ve aydınlık kazandırıyor. SPF 15 ile cildi zararlı dış etkenlere ve güneş ışınlarına karşı koruyor.


CC krem çeşidine göre, ciltteki sorunları gidermeyi vaad ediyor. Bunlar;
  • CC01 - Lila: cansız, solgun, sarımtırak cilt tonunu düzenler.
  • CC02 - Yeşil: sivilce, kızarıklık gibi kusurları örterek, cilt rengini dengeler. 
  • CC03 - Pembe: mor, yeşilimsi renkte olan cilt kusurlarını örterek, cildi canlandırır ve doğal bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.
  • CC04 - Bej: yüksek örtücülük gerektiren cilt kusurlarını kapatarak, pürüzsüz bir görünüm kazandırır.


Madam10.com'un bana göndermiş olduğu CC02 - Yeşil renkli CC kremi çok beğendim. Örtücülüğü çok iyi. Cildimdeki kızarıklıkların görünümünü azalttı. Uygularken yeşil olan rengi, sürtünme ile renk değiştirerek ten rengine dönüyor. 


CC kremin kıvamı sıvı. Uygulamadan önce ürünün homejen bir yapıya ulaşması için iyice çalkalamak gerekiyor. Tüp başlıklı ağzı ile ürünü ambalaj içerisinden çıkartmak kolay. Fondöten altına veya doğrudan uygulanabilmekte. Ben CC kremi doğrudan uygulamayı tercih ediyorum.


CC kremin her cilt tipiyle uyum sağlayan bir rengi var. Uygulama sonrasında pudramsı bir görünüm kazanıyor. Nemlendirmesi çok başarılı. 2 haftadır her gün kullanıyorum ve gün içinde cildimde kesinlikle yağlanma ve parlama yapmadı. Karma/yağlı olan cildime uyum sağladı. Kesinlikle bittikçe alacağım ürünler arasında yerini çoktan aldı bile.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.