Eos Lip Balm - Dudak Balmı


Hakkında herkesin yorumlarda bulunduğu Eos dudak balmını bir de benden okuyun istedim. Ambalajlarının renklerine göre farklı tat ve kokular barındırıyorlar. Ufacık yuvarlak bir ambalaja sahip. Kapağı çevrilerek açılıyor ve kapağın içerisinde dudak balmını koruyucu bir tabaka bulunuyor. Yalnız kapakları kısa bir süre sonra açıp kapamaktan dolayı maalesef bozuluyor.

Peki Eos dudak balmları hangi özelliklere sahip?
  • %99 organik
  • Shea yağı ve C & E vitaminleri içerir.
  • Vazelin,petrol türevi ve paraben içermez.
  • Glutensiz.
  • Dudaklarda yumuşaklık sağlar ve korur.
Bendeki çeşitleri Strawberry Sorbet (Çilekli), Passion Fruit (Tutku Meyveli) ve Medicated Tangerine (Mandalinalı) olanları. Bir çok kişi çilekli ve tutku meyveli çeşidinin kokularının ve tatlarının harika olduğunu söylüyor. Fakat bendekiler çok az bir kokuya sahip ve tatları yok. Çilekli olanı çilek kokmuyor. Tutku meyvesi nasıl kokuyor bilmiyorum ama tatlı bir kokusu olması gerektiğini düşünüyorum. Bu tatlı falan da kokmuyor. Klasik Falım sakızları gibi bir kokuya sahip. Kokusunu en yoğun veren mandalinalı olanı. Aşırı bir nemlendirme sağlamıyor. Gece uyumadan önce sürüyorum, sabah kalktığım daha hafif bir nemlilik oluyor. Kış ayları için yetersiz bir ürün.


Yurt dışında olup, Türkiye'de olmayan bir çok ürün de olduğu  gibi Eos'lar da şişirilmiş ürünler. Ben içeriğinin saf ve organik olması bakımından tercih ediyorum. Bir de tabi şeker görünümlü ambalajları :) Nemlendirmesini göz ardı edip sırf ambalajı için bile alınabilir. Tabi makul fiyatlarda olduğu sürece...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.