BİODERMA Sensibio H2O

Bioderma Sensibio H2O blogumun bu günkü ürünü. Hassas ciltler için üretilmiş durulama gerektirmeyen bir misel cilt temizleyici. Paraben ve alkol içermeyen içeriği saf bir ürün. Kokusuz olduğu belirtilmiş. Fakat benim kokuya karşı hassasiyetim olduğu için oksijenli su benzeri bir koku alıyorum. Cildin günlük temizliğini yaparken makyajı da temizlemeye yardımcı oluyor. Ağır göz makyajını çıkartmak da pek başarılı değil ne yazık ki. Bu nedenle göz makyajımı önce çift fazlı bir temizleyici ile sildikten sonra kullanmayı tercih ediyorum.


İçeriğindeki salatalık ekstresiyle cildi tahriş etmeden temizliyor ve yatıştırıyor. Yağlı bir yapısı yok. Saf su gibi. Cildi ferahlatan bir özelliğe sahip. Pamuğa gereken miktarda döküp cildimizi temizliyoruz. Durulama gerektirmeyen bir ürün olsa da ben her seferinde Sensibo H2O sonrası az miktar jel temizleyici kullanıyorum ve duruluyorum. Bu üründen çok memnunum. Cildimde herhangi bir alerji yapmadı. LilaKutu web sitesinden de ürünü temin edebilirsiniz. Benim de indirimde buldukça alacağım bir ürün. Ayrıca cildim yağlıya dönük karma olduğu için en yakın zamanda Sebium H2O'yu da deneyip burada yorumlayacağım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.