Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Nesilden nesile, yaz kış demeden kullanılan, her derde deva Bepanthol cilt bakım kremlerini bir de benim kalemimden okumak ister misiniz?


Bepanthol Vücut Losyonu özellikleri ;
  • İçeriğindeki provitamin B5(dekspantenol) sayesinde cildin derinliklerine nüfuz ederek nemlendirir.
  • Normal,kuru ve tahriş olmuş cildi derinlemesine yenileyerek rahatlatır.
  • Cildi ferahlatır,tazeler ve kısa süre sonra yeniden pürüzsüz ve bakımlı görünüm sağlar.
  • Sıvı bir yapıda olduğu için daha fazla nemlenme sağlıyor.
  • Devamlı kullanıldığında cilt lekelerini azaltmakta.
Bepanthol Cilt Bakım kremi özellikleri ;
  • Kurumaya bağlı pul pul dökülen,kızaran,çatlayan,gerginleşen cilt bölgelerine kaybettiği nemi geri kazandırarak,cildin ihtiyacı olan ekstra bakımı sağlar.
  • Bebeklerde pişik kremi olarak kullanılır.
  • Güneşe maruz kalmış cildi nemlendirerek rahatlatır.
  • Yanıklarda kullanılır.
  • Yoğun ve yağlı bir yapıda.
Ben bu iki ürünü de yıllardır hem kendime hemde oğluma kullanıyorum. Bepanthol vücut losyonu yazın denizde oluşan güneş yanıklarının acısını hafifletmekte bire bir.Kışın soğuktan kuruyan ellerimi,yüzümü nemlendirmeye yardımcı.Cildi hemen rahatlatıyor.Çok güzel nemlendiriyor.Bendeki vücut losyonu Normal/Yağlı ciltlere uygun olanından.Bu nedenle cildime uyguladığımda kesinlikle yağlanma yapmıyor.Islak cilde uyguladığımda daha fazla nem hapsediyor.Devamlı kullandığımda yüzümde oluşan lekeleri yok ediyor. Bepanthol cilt bakım kremi vücut losyonuna kıyasla daha yağlı bir yapıda.Cildim karma olduğu için yüzüme kullanmıyorum.Yara,yanık ve pişik için kullanıyorum. Oğlumda oluşan pişiği anında geçiriyor.Yara izlerini tedavi edip yok olmalarını sağlıyor.Kısacası her evde bulunması gereken mucizevi bir krem.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.