Dirty Works Stop Puffy Eyes Eye Cream - Göz Kremi

Bu kez sizlere memnun kalmadığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Dirty Works göz kremini Anneler Günü alışverişimde indirimden almıştım.Açıkcası ambalajına aldandığım bir ürün oldu.Göz kremi göz altı şişliklerini indirmeyi vaad ediyor.Ben böyle bir etki göremedim.


Göz altlarımda sabah kalktığımda şişlik oluyor ve bunu maalesef gidermedi.Nemlendirmesine gelecek olursak oda orta düzeyde.Bu ürünü hiç bir şekilde sevemedim.


Kullanmaya başladığım ilk gün göz altlarımda yanma sızı yaptı.Belki ilk sefer böyledir dedim ama her kullanımda aynı etkiyi ilk 2 dk. yaşadım.Üstelik kokusu da ilaç gibi hiç beğenmedim. Dirty Works Stop Puffy göz kreminin tek artı yanı ürünün tüpte olması.Hijyen açısından bu tip ürünleri beğeniyorum.Ancak dediğim gibi diğer yönleriyle vasat bir ürün.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.