OKAY Keratin Smooth Serisi Saç Bakım Ürünleri

Herkese merhaba!

Bir süredir Neva Kozmetik'e ait OKAY markasının Keratin Smooth Serisi saç bakım ürünlerini kullanıyorum. Seri; çok kuru ve yıpranmış saçları, keratin ve biotin içeriği ile  kökten uca kadar besleyip, sağlıklı görünmesini hedefliyor. Ayrıca içeriğindeki multi- vitamin kompleksiyle ışıldayan ve yumuşacık saçlara sahip olmamız için yıpranmaları yok ediyor.


Ben Keratin Smooth Serisi'nden, şampuan, saç kremi, onarıcı  bakım maskesi, bakım yağı, bakım spreyi ve Salon Formula Serisi'nden hindistan cevizi maskesini yaz aylarından beri kullanıyorum. Keratin Smooth Serisi'nin kokusu ayrı, verdiği his ayrı güzel. Kokusu her kullandığımda bana bebek ürünlerini anımsatıyor. Öyle yumuşak ve bebeksi bir koku. Şampuan ve saç kremini her duşta, bakım yağını her yıkama sonrasında, bakım spreyini her şekillendirmede ve saç maskelerini ise dönüşümlü olarak  haftada bir uyguluyorum.


Keratin Smooth onarıcı bakım maskesinin kullanım şekli; nemli saça ve saç diplerine eşit olarak dağıtılıp, masaj yaparak uygulanır. Adından sıcak havlu ile sarılıp 5 dk beklendikten sonra iyice durulanır. Salon Formula hindistan cevizi maskesi ise sıcak havluya sarmaya gerek kalmadan 5 dk bekletilip sonrasında iyice durulanır. Ancak ben her ikisini de duş sırasında saç kreime gibi uygulayıp 5 dk bekletip ardından duruluyorum. Bu şekilde uygulamama rağmen ilk günden beri verdikleri etki muhteşem. Her ikisi de saçları anında yumuşacık yaptı. Saçlarıma uzun süre açıcı, boya ve yüksek ısı uyguladığım için aşırı yıpranmıştı. Bu seri sayesinde, saçlarım ilk kullanımdan itibaren hayata yeniden tutundular diyebilirim.


Keratin Smooth onarıcı bakım yağı; keratin içeriği ile yıpranmış saçı onarıp bakım yapıyor. Duştan sonra nemli saça ve saç uçlarına uyguladığınızda saçları kolayca şekillendirebilirsiniz. Durulamaya gerek yok. Ayrıca kuru saçlara da uygularsanız, saçın elektriklenmesini yok edip ve saça parlaklık veriyor. Pürüzsüz, neme ve ısıya karşı dayanıklı saçlar sağlıyor. Saçları ağırlaştırmıyor ve yağlı bir his yaratmıyor.


Kreatin Smooth bakım spreyi; ıslak ve kuru saça uygulanıyor. Saçı dış etkilere ve ısıya karşı koruyup, güçlendiriyor. Islak saça uygulandığında kolay tarama sağlıyor. Kullanmadan önce iyice çalkalayıp, saç boylarına ve uçlarına uygulamalısınız. Durulamaya gerek yok. Ben özellikle saçlarımı şekillendirmeden önce ısıya karşı dayanıklı olması için kullanıyorum. Kesinlikle hepsi bittkçe alacağım ürünler. Saçlarım seri sayesinde daha yumuşak, daha nemli hale geldi. Ayrıca hızla uzadılar. OKAY ürünlerine Neva Kozmetik web sitesi ve Saçhane'den ulaşabilirsiniz.

Sevgiler :)(:

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.