MARA Dance Of Colors 2'li Set Rumba

Herkese merhaba!

Son yazılarımdan fark ettiğiniz gibi ben bir Mara Kozmetik aşığıyım :) Her ürününü ayrı seviyorum. Sevdiğim bir diğer ürünü Dance Of Colors Serisi'nden Rumba isimli 2'li oje seti. Rumba; mor metalik oje ve mor, pembe kalp ile yanardöner renkli simli ojeden oluşan bir set.



005 nolu oje tek katta kapatıcı. Ancak ben pürüzsüz görünmesi için 2 kat uyguluyorum. 006 nolu oje ise uyguladıkça simlerinin yoğunluğu artan bir yapıda. Ben uygularken, kalpleri tek tek kürdan yardımı ile alıp, tırnağımın istediğim yerine yapıştırmayı tercih ediyorum. Her ikisi de parlak bitişli, kalıcı ve kısa sürede kuruyorlar. Kalıcılığını ve parlaklığını daha da arttırmak isterseniz üzerinden top coat uygulayabilirsiniz.




Rumba, içerisindeki kaplerin tatlışlığı sebebi ile Dance Of Colors Serisi'ndeki ilk favori 2'li setim. Diğer favorilerim ve serideki diğer setleri de zamanla blogumda paylaşacağım.

Sevgiler :)(:






Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.