MARA Dance Of Colors 2'li Set Tango

 Herkese merhaba!

Yine Mara Kozmetik Dance Of Colors Serisi'nden bir setle daha sizlerleyim. Hazır yeni yıl yaklaşıyorken elimdeki tüm 2'li setleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Çünkü ister benim uyguladığım gibi uygulayın. İsterseniz de tüm setlerdeki ojeler ile zevkinize uygun nail artlar yapın. Nasıl uygularsanız uygulayın tırnaklarınızda şahane duracak bir seri Dance Of Colors. Bu seride toplam 8 adet 2'li set bulunuyor. Daha önceki yazılarımda ayrı ayrı elimdei 6 seti paylaşmıştım. Elimde olan son ve 7. set ise Tango.




Tango; kırmızı metalik oje ve kırmızı, mavi, sarı, yeşil simli ojeden oluşan bir set. 015 nolu oje tek katta kapatıcı. Pürüzsüz görünmesi için 2 kat uygulayabilirsiniz. 016 nolu oje ise uyguladıkça simlerinin yoğunluğu artan bir yapıda. Her ikisi de parlak bitişli, kalıcı ve kısa sürede kuruyorlar. Kalıcılığını ve parlaklığını daha da arttırmak isterseniz üzerinden top coat uygulayabilirsiniz.




Bu seti havai fişeklere benzetiyorum. İçerisinde bir çok değişik renkte sim oluşu bana onları hatırlatıyor. Hem uygulaması hem de tırnaklarınızda taşıması çok eğlenceli bir set. Yılbaşı yaklaşıyorken indirimden oje alacaksanız, serideki diğer setler hakkındaki yorumlarımı okumayı unutmayın. Ben de elimde olmayan diğer seti edinip sizinle paylaşacağım.

Sevgiler :)(:


Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.