MARA Dance Of Colors 2'li Set Bachata

 Herkese merhaba!

Mara Kozmetik Dance Of Colors serisinden üçüncü favorim olan 2'li set Bachata ile sizlerleyim. Gerek rengi, gerekse ışıltıları ile tabiri yerindeyse enerji veren bir oje. Sürdüğünüz ojeye göre modu değişenlerden misiniz? Ben öyleyim :) Bachata'yı da ne zaman sürsem, kendimi aşırı enerjik ve mutlu hissediyorum.



Bachata; açık sarı, metalik yapıda oje ve altın sarısı yıldızlı ve yanardöner uzun ve minik altın sarısı simli ojeden oluşan bir set. 009 nolu oje tam bir bebek sarısı .Tek katta kapatıcı. Ancak ben her ojede olduğu gibi pürüzsüz görünmesi için 2 kat uyguluyorum. 010 nolu oje ise uyguladıkça simlerinin yoğunluğu artan bir yapıda. Ben yıldızları, tırnağımın istediğim yerine uygulamak için kürdan ile tek tek yapıştırıyorum. Her ikisi de parlak bitişli, kalıcı ve kısa sürede kuruyorlar. Kalıcılığını ve parlaklığını daha da arttırmak isterseniz üzerinden top coat uygulayabilirsiniz.



Set bence hem yazlık hem de kışlık kullanıma uygun. Hazır yılbaşı da yaklaşıyorken, Bachata ile kolay yeni yıl nail artları yapabilirsiniz. Daha önce paylaştığım yazılarımı okumayı unutmayın ve diğer setler hakkındaki yorumlarımı beklemede kalın.

Sevgiler :)(:

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.