St. Herb Nano Göğüs Serumu

Didim'e alışma süreciydi,oğlumun okuluydu sonrasında rahatsızlanmasıydı derken blogu epeyce boşladım. Yazmayı planladığım yayınlarım birikti. Hangisine öncelik vereceğimi şaşırmış durumdayım. Lila Kutu 4. yılını kutlama sebebi ile bana da küçük bir hediye gönderdi. St. Herb Nano göğüs serumu, jel yapıya sahip bir ürün. 


Göğüslerdeki deri yumuşaması, elastikiyet kaybı, gözle görülür sarkmalar için üretilmiş. Göğüsteki yağ dokuyu harekete geçirerek, göğsün toparlanmasına sarkmaların giderilmesine, daha dolgun ve sıkı göğüslere sahip olmamıza yarcımcı oluyormuş. Göğüs dekoltesini belirginleştirip, göğsü kaldırmayı vaad ediyor. Nano teknoloji sayesinde içerisinde barındırdığı bileşenlerin göğse çok daha hızlı şekilde ulaşmasını ve hızlı etki etmesini sağlıyormuş.


Malumunuz doğum sonrası bir çok kadın da bölgesel defarmasyonlar oluyor. Bende bu defarmasyonlardan az da olsa nasibimi aldım. Bu nedenle ürünü büyük bir beklentiyle kullanmaya başladım. St. Herb Nano göğüs serumunu yaklaşık 1.5 ay sabah akşam uyguladım. İlk  başta verdiği ferahlık hissini sevdim. 


Gözle görünür bir değişiklik sağlamasa da, hafif bir toparlanma sağladı. Düzenli kullanıldığında daha da etkili olacağını düşünüyorum. Gel gelelim ürün 40 ml'lik bir ambalajda ve 395.01 TL'lik bir fiyata sahip. Eğer bütçenizi zorlamayacaksa ve bu tip bir ürüne ihtiyacınız varsa denemenizi tavsiye ederim. St Herb Nano göğüs serumuna buradan ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.