Nivea Profesyonel Yüz Temizleme Seti

Yaklaşık 2 ay önce aldığım Nivea Profesyonel Yüz Temizleme Seti'ne blogumda yer vermek istedim. Nivea ilk defa bu tip bir ürünü biz kullanıcılarıyla buluşturdu. Bende Watsons mağazasında görür görmez denemek için hemen aldım. Fiyatı 38.90 TL'idi. Setin içerisinden pille çalışan bir yüz temizleme fırçası, yedek başlığı ve 2 adet NIVEA Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli çıkıyor. 


Jel, normal ve karma ciltler için üretilmiş. Islak yüze uygulandıktan sonra, döner başlıklı fırçayla pratik ve etkili yüz temizliği sağlıyor. Jelin içerisindeki E vitamini ve Hydra IQ cildi yağ, kir ve siyah noktalardan arındırıyor.



Günlük olarak kullanılabilen set, yüze canlılık ve ferahlık katıyor. Yüz temizleme fırçası iki adet kalem pille çalışıyor. Hızlı ve yavaş olmak üzere iki adet  kademesi bulunuyor. Eğer ki çok hassas bir cildiniz varsa yüz fırçasının yavaş kademede kullanmanızı öneririm.


Ben ürünü, 2 ay boyunca hemen hemen her gün (aksattığım günler oldu ) sabah akşam hızlı kademede kullandım. Ki cildim hassastır ve buna rağmen hiç bir alerjik reaksiyon yapmadı. Karma bir cilde sahip olduğum için Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli'ni daha önce de kullanıp memnun kalmıştım. Jeli temizleme fırçasıyla yüzüme uyguladığımda verdiği temizlik hissinden daha da memnun kaldım.


Sanki daha çok temizlenme hissi verdi. Ayrıca titreşimli başlığı sayesinde yüzümdeki kan dolaşımını arttırdı ve cildime canlılık verdi. Cildimi tüm ölü hücrelerden arındırdı. Evimin konforunda, hijyeninden emin olarak pratik bir şekilde cildimi derinlemesine temizleyip, arındırabiliyorum. Üstelik bunu pahalı markalara para ödemeden çok uygun fiyata yapıyorum. Siz de yüz temizleme fırçası arıyorsanız ve piyasadaki yüksek fiyatlı ürünlere para vermek istemiyorsanız Nivea Profesyonel Yüz Temizleme Seti'ne bir şans verebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.