NYC Applelicious Dudak Balmı (351 - Caramel Apple)

Watsons mağazalarına NYC Applelicious Dudak Balmı geldiğini duyunca dün gittim ve bir tane aldım. Gitmeden önce renk skalasına baktığımda gözüme ilk çarpan 351 Caramel Apple olmuştu. Mağazada 3 adet balm kalmıştı ve neyse ki bunlardan biri de Caramel Apple'dı :) Küçük, sağlam pembe bir ambalajı var. Kapağı çok sıkı kapanıyor. Tamda çantaya atıp çıkmalık.


Görünüşüne bayıldım. Ortasındaki küçük elma çok şirin görünüyor. Hafif bir elma kokusuna sahip ama dudağa sürüldükten bir süre sonra bu koku kayboluyor. Nemlendirmesini çok sevdim. Dudakta adeta kayıyor. Yumuşak bir yapısı var. Bu nedenle sürdükten sonra balmın etrafında birikmeler oluyor.


Caramel Apple pembe alt tonlu bir nude rengi. İçerisindeki ışıltılar güneş ışığında daha net görünüyor. Pigmentasyonu orta seviyede. Kokusu olmasına rağmen hiç tadı yok. Sürüldüğünde yapış yapış bir his yapmıyor. Ben bu balmları sevdim. Fiyatları da çok uygun. Denemek için büyük bir fırsat. Sırf ambalajı için bile alınabilir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.