Essence Brush's (Blush/Eyeshadow/Smokey Eyes) - Allık/Göz/Dumanlı Göz Fırçası

Renginin tatlılığına kapılıp aldığım Essence'in allık fırçasına ilk başlarda hiç ısınamadım. Çünkü kılları bana biraz fazla pilastikmiş gibi geldi. Daha hiç kullanmadan geri versem mi diye düşündüm. Ama daha sonra bir fırsat vermeye karar verdim. Kullandıkça sevdim ve iyi ki geri vermemişim dedim :) Oldukça yumuşak kılları var. Açılı olduğu için allığı daha güzel sürmemi sağlıyor. Allık yüzümde kalıp gibi durmuyor. En önemlisi yıkamama rağmen tek bir kıl bile dökmedi. Küçük boyutlu olması nedeniyle çantama atıp çıkabiliyorum. 


Essence göz farı fırçaları, 4.50 TL' ye alınabilecek en iyi fırça bence. Kılları oldukça yumuşak. Farı istediğim gibi kolayca yayıyor. Göz kapağımda fırça izleri bırakmıyor. Fırçaları ilk yıkadığımda kıllarında dökülme olmadı. 


Renginde hafif akma oldu. Ancak 2.yıkamam da renklerinde tekrar bir akma olmadı. Aynı şekilde yıkanmasına rağmen fırçaların kıllarında bozulma olmadı. Essence makyaj fırçalarımın arasında en çok sevdiğim Smokey Eyes Brush. Bu fırça ile farımı kolaylıkla karıştırıp, dağıtabiliyorum. Dumanlı göz makyajında oldukça başarılı.


Essence makyaj fırçalarını, hem uygun fiyatlı hemde kullanışlı oldukları için çok sevdim. Essence makyaj fırçalarına karşı olan ön yargılarımı yıkarak, denedikçe çok sevdiğim fırçaları sizler ile paylaşmaya devam edeceğim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.