MARA Paint'N Smell Rose Paradise Kokulu Oje Serisi

 Herkese merhaba!

Uzun yıllardır Mara Kozmetik ürünlerini severek kullanıyorum. Bu kadar çok sevince bloguma geri dönüş yayını Mara Kozmetik ürünlerinden biri olmalı diye düşündüm ve hazır yılbaşı da geliyorken, yılbaşı ruhuna uygun kırmızının en güzel tonlarının bir arada olduğu Paint'N Smell Rose Paradise Kokulu Oje Serisi'nden bahsetmek istiyorum.



Seri, kırmızının 3 ayrı tonundan oluşuyor. Her renk tonu farklı bir gül kokusuna sahip. Ojeleri sürmeye başladığınız ilk an gül kokusu kendini hissettiriyor ve ellerinizi yıkasanız dahi bu koku uzun süre sizinle kalıyor. 



Ojeler opak bir yapıda. tek katta örtücü. Ancak ben 2 kat uyguluyorum. Uzun süre kalıcılar ve çok daha kalıcı olamalarını da isterseniz üzerinden bir kat top coat uygulayıp, ojenizi günlerce tırnaklarınızda taşıyabilirsiniz.



Son olarak 15 ml'lik ambalajları o kadar şık ki makyaj masanızın üstünde süs olarak dahi kullanabilirsiniz.

Sevgiler :)(:

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.